۹ محصول فولادی به میزان ۲۸۰ هزار تن امروز یکشنبه در بورس کالا عرضه شد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۸۷ هزار و ۳۸۱ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه شد.

در همین حال، ۱۶۳ هزار و ۱۵۵ تن شمش بلوم با قیمت ۲۰۳ هزار و ۱۵۹ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول افت ۰٫۰۴- درصدی داشته است که حجم عرضه آن نیز افزایش ۱۸ درصدی را نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.

همچنین، ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن تختال C با قیمت پایه ۲۲۵ هزار ریال در دسترس مشتریان قرار گرفت که نشان از رشد ۲۱۵ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

علاوه بر این، فروشندگان میلگردآلیاژی، امروز ۲۰ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۲۴۱ هزار ریال عرضه کرد.

در ادامه، ورق رنگی و ورق سرد B هر کدام به ترتیب به میزان ۹ هزار تن و ۸ هزار تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۴۷۰ هزار و ۸۲ ریال و ۳۷۱ هزار و ۷۵۶ ریال خواهد بود.

علاوه بر این، فروشندگان آهن اسفنجی بریکت، امروز ۴۴ هزار تن از این محصول را با قیمت پایه ۱۳۲ هزار و ۴۲۶ ریال عرضه خواهند کرد که نشان از افت ۳٫۲ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

در همین حال، ورق قلع اندود به میزان ۳ هزار تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۶۶۷ هزار ریال خواهد بود.

همچنین، ۹ هزار تن ورق گالوانیزه G با قیمت ۴۳۷ هزار و ۸۷۱ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از افت ۵۵ درصدی حجم عرضه این محصول نسبت به عرضه هفته گذشته دارد.

مشتریان می‌توانند ۱۰ هزار و ۶۲۶ تن ورق گرم با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال در خریداری کنند.