حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در نشست با فعالان کرسی‌های تلاوت قرآن استان بوشهر افزود: این برنامه با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از فعالیت‌های قرآنی کرسی تلاوت قرآن‌کریم برگزار شد.  وی بیان کرد: ایجاد زمینه برای تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توام با شنیدن ترجمه و تفسیر از دیگر هدف‌های برگزاری برنامه‌های  […]

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در نشست با فعالان کرسی‌های تلاوت قرآن استان بوشهر افزود: این برنامه با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از فعالیت‌های قرآنی کرسی تلاوت قرآن‌کریم برگزار شد.

 وی بیان کرد: ایجاد زمینه برای تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توام با شنیدن ترجمه و تفسیر از دیگر هدف‌های برگزاری برنامه‌های  قرآنی در شبکه‌های اجتماعی بود.

سروستانی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری محافل قرآنی به صورت اجتماعی و با حضور مردم امکان پذیر نبود، در این ارتباط تدبیری لحاظ شد که در شبکه‌های اجتماعی و بویژه برنامه اینستاگرام در روزهای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در این برنامه به صورت زنده پخش شود.

وی عنوان کرد: این کرسی‌های تلاوت از صحفات اینستاگرام ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و بعضی از مراکز قرآنی به صورت زنده در ماه رمضان پخش شد.

سروستانی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی، انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن‌خوانی، استماع قرائت قرآن، معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه‌ای برای قاریان جوان و افزایش تجربه از مهم‌ترین اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم عنوان کرد.