کارشناس ارز دیجیتال گفت: ۹۰ درصد کاربران همستر از این بازی در آینده‌ای نزدیک سود می‌برند.

خدایار سعیدوزیری درباره وضعیت همستر کامبت در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر همستر برای پیش‌فروش در بعضی صرافی‌ها لیست شده است، اما هنوز هیچ مکان مشخصی برای فروش کوپن‌ها وجود ندارد و سازندگان بازی به اصطلاح زمان می‌خرند تا به وضعیت فروش برسند. همچنین تعداد کاربران این بازی به ۲۵۰ میلیون نفر در جهان رسیده است.

وی افزود: موضوع قیمت‌گذاری همستر نیز فرمول‌های مختلفی برای آن مطرح می‌شود، برای مثال تعداد پروفیت یا توکن مهم است که هنوز هیچ‌کدام برای قیمت‌گذاری موثق نیست.

کارشناس ارز دیجیتال تصریح کرد: آنچه در حال حاضر مشخص است این است که تلگرام قراردادی با تیم همستر دارد که از این نظر متصدی بازی، اپلیکیشن تلگرام است و این تیم به‌زودی توکن خود را روی شبکه TON (شبکه باز تلگرام) ایجاد خواهد کرد. انتظار می‌رود همستر، بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود را به میلیون‌ها کاربر خود ایردراپ کند. با توجه به موفقیت راه‌اندازی توکن و کمپین ایردراپ آن، همستر کامبت می‌تواند از روندی مشابه با نات‌کوین، بازی دیگری مبتنی‌بر تلگرام، بهره‌مند شود.

۹۰ درصد کاربران همستر کامبت از این بازی سود می‌برند!

سعیدوزیری ادامه داد: در حال حاضر بلاک چین تلگرام راه‌اندازی نشده است تا بتواند ارز همستر را برای کاربردهایی همچون پرداخت‌های برخط معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ایران هنوز کسی موفق به فروش همستر نشده است، افزود: به‌دلیل اینکه ایران در وضعیت تحریم قرار دارد، هنوز کاربران موفق به فروش توکن نشده‌اند، اما در سایر کشورها این اتفاق افتاده و پیش‌فروش انجام شده است.

کارشناس ارز دیجیتال درباره اینکه همستر در آینده به رمزارزی شبیه نات‌کوین تبدیل می‌شود، توضیح داد: البته اینکه همستر به سرنوشت نات‌کوین دچار شود، موجب خوشبختی کاربران رو به افزایش آن است و چنین رخدادی تحولی مهم در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

سعید وزیری عنوان کرد: با وجود اینکه همستر ترند بازار است، اما در حال حاضر نات‌کوین فایل جدیدی را معرفی کرده است که در آن پروژه‌های مختلف می‌توانند برای معرفی خود به کاربران دنیای ارزهای دیجیتال از این بستر استفاده کنند. آن‌ها برای این کار ابتدا باید وارد نات‌کوین شوند، سپس آن را در استخرهای این کمپین اضافه کنند تا تبلیغات آن‌ها در این بستر نمایش داده شود. اکوسیستم نات نیز آن توکن‌ها را میان افرادی که در این کمپین‌ها شرکت کنند توزیع می‌کند.

۹۰ درصد کاربران همستر کامبت از این بازی سود می‌برند!

وی درباره صرفه اقتصادی همستر برای کاربران عنوان کرد: همستر شاید در قالب بازی سرگرم‌کننده باشد، اما بخش زیادی از مارکتینگ چنین پروژه‌هایی تحت عنوان رویافروشی است، یعنی فکر می‌کنید در حال میلیاردر شدن هستید یا اینکه ناگهان ۱۰۰ هزار دلار به دست می‌آورید، اما در واقعیت همچون سایر ارزهای دیجیتال است.

کارشناس ارز دیجیتال افزود: نباید از این موضوع غافل شد که ۹۰ درصد کاربران همستر از این بازی در آینده بهره‌مند می‌شوند، اما نباید به قیمتی تمام شود که افراد شغل و زمان خود را به‌طور کامل در این بازی صرف کنند.

سعیدوزیری بیان کرد: در روزهای گذشته همستر در حال مسدود کردن اکانت‌هایی است که کلیکر خودکار داشته‌اند، چند اکانت ساخته‌اند یا از ربات برای پیشرفت اکانتشان استفاده کرده‌اند؛ پیش‌بینی می‌شود میلیون‌ها حساب مسدود شود.