مجید باجلان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پردیسان نوین با بیان اینکه این رقم از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون جمع آوری شده و بخشی نیز کمیته امداد به این رقم افزوده است، گفت: مبلغ جمع آوری شده از طریق شبکه های اینترنتی و تلفن همراه واریز شده است. وی با تاکید بر […]

مجید باجلان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پردیسان نوین با بیان اینکه این رقم از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون جمع آوری شده و بخشی نیز کمیته امداد به این رقم افزوده است، گفت: مبلغ جمع آوری شده از طریق شبکه های اینترنتی و تلفن همراه واریز شده است.

وی با تاکید بر اجرای فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه از بیماری کرونا اظهار داشت: بخشی از مبالغ جمع آوری شده در قالب پویش «ایران همدل» در طرح توزیع اطعام مهدوی مبنی بر گره گشایی از بخشی مشکلات نیازمندان در حال انجام است.

باجلان با بیان اینکه در اجرای طرح اطعام مهدوی درصدد طبخ و توزیع غذای گرم برای آسیب دیدگان نیازمند ناشی از بیماری کرونا هستیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های به انجام رسیده، تصمیم بر راه اندازی ۳۱۳ آشپزخانه در استان های مختلف بود در حالی که اکنون یکهزار و ۶۰ آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد امام(ره) با اشاره به فعالیت ۲۰ هزار و ۱۵۰ نیرو در زمینه طبخ و توزیع غذای گرم افزود: بر اساس آمار و اطلاعات موجود تا روز گذشته(یکشنبه) یک میلیون و ۴۵۰ هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان تحت پوشش آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه طبخ و توزیع این تعداد غذای گرم حدود ۲۱ میلیارد تومان هزینه داشته، گفت: در حالی که تا پایان ماه مبارک طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذا را پیش بینی کرده بودیم با توجه به روند موجود، افزایش چشمگیر آن دور از انتظار نیست.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی در خصوص توزیع غذای گرم در مناطق دور دست روستایی و صعب العبور نیز گفت: با توجه به مشکلات دوری مسیر و صعب العبوری، کمک های مردمی در اینگونه مناطق به صورت جیره خشک توزیع خواهد شد.

باجلان با قدردانی از خبرنگاران و رسانه های مختلف در شفاف سازی و اطلاع رسانی نحوه کمک رسانی مردم و خیرین افزود: اطلاع رسانی شفاف رسانه ها به خصوص در اینگونه موارد موجب افزایش اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه کمیته امداد است، می شود.

معاون اداری مالی کمیته امداد امام (ره) تصریح کرد: کمیته امداد چراغ روشنی برای نیازمندان و محرومان است، که این عزیزان در طول انقلاب پایداری و همواره حضور پررنگ خود در همه صحنه های را به اثبات رسانده اند.