نادر فلاحی روز شنبه اظهارداشت: بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری زمینه‌ساز تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه بوده و راهکار رونق صنعت گردشگری از طریق توسعه سرمایه‌گذاری است. وی به تعیین مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها برای دریافت تایید نهایی به استانداری اعلام و پس […]

نادر فلاحی روز شنبه اظهارداشت: بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری زمینه‌ساز تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه بوده و راهکار رونق صنعت گردشگری از طریق توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی به تعیین مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها برای دریافت تایید نهایی به استانداری اعلام و پس از تصمیم‌گیری نهایی اجرایی خواهد شد.
فلاحی اولویت اجرای این پروژه‌ها را مناطق کمتر توسعه‌یافته در استان ذکر کرد و گفت: این مهم در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدف‌گذاری شده تا گامی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه‌یافته باشد.
اردبیل با یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه بوده و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه در نظر گرفته شده است.
پل معلق مشگین‌شهر ، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی و وجود پیست اسکی آلوارس در ۱۲ کیلومتری سرعین و شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های گردشگری ، ورزشی استان اردبیل است.