به گزارش پردیسان آنلاین از هیات کشتی قم، لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور عصر روز سه شنبه با ۳ رقابت تیم شهدای مدافع حرم قم در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار شد. نماینده قم در رقابت های امروز در مسابقه نخست خود با نتیجه ۶ بر ۴ از سد سید بابل گذشت اما […]

به گزارش پردیسان آنلاین از هیات کشتی قم، لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور عصر روز سه شنبه با ۳ رقابت تیم شهدای مدافع حرم قم در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار شد.

نماینده قم در رقابت های امروز در مسابقه نخست خود با نتیجه ۶ بر ۴ از سد سید بابل گذشت اما با نتیجه مشابه رقابت را به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار کرد.

تیم شهدای مدافع حرم قم در ادامه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر از سد تیم خراسان جنوبی گذشت تا رقابت های امروز را با ۲ برد و یک شکست به پایان ببرد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های بابل مازندران، مدافع حرم قم، دانشگاه آزاد اسلامی کشور و خراسان جنوبی در سالن ورزشی مخابرات بیرجند به مدت یک روز برگزار شد.

گفتنی است مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت های کشتی فرنگی کشور طبق اعلام قبلی فدارسیون کشتی به میزبانی شهر تهران تا قبل از پایان سالجاری برگزار خواهد شد./