امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴ محصول فولادی و معادل ۲ میلیون تن فولاد در بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، بورس کالا امروز در اطلاعیه‌ای از عرضه ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۸۶ تن فولاد برای عرضه خبر داد.

بر این اساس امروز ۷۸ هزار و ۶۵۰ تن شمش بلوم با قیمت ۲۲۳ هزار و ۶۹۹ ریال عرضه می‌شود. ضمن اینکه در حالی قیمت پایه این محصول رشد ۲٫۹ درصدی داشته است که حجم عرضه آن نیز افزایش ۹۰ درصدی را نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.

همچنین ۴۶ هزار تن ورق سرد خودرو با قیمت پایه ۳۷۹ هزار و ۴۸۷ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، فروشندگان میلگرد ساده صنعتی، امروز ۱۱ هزار و ۶۱۶ تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۲۰ هزار و ۱۹۶ ریال عرضه خواهند کرد که نشان از افت ۲٫۱ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

از سویی امروز نیز شاهد عرضه ۲۳۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۲۲ هزار و ۹۱۲ ریال خواهیم بود. ضمن اینکه این محصول افت ۲٫۸ درصدی قیمت را به ثبت رسانده است.

میلگرد آلیاژی و میلگرد کلاف نیز هر کدام به ترتیب به میزان ۳۲ هزار تن و ۱۶ هزار و ۷۲۸ تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۳۱۷ هزار و ۲۳۶ ریال و ۲۶۶ هزار و ۴۷۴ ریال خواهد بود.

همچنین میلگرد به میزان ۲۱ هزار و ۱۰۴ تن عرضه می‌شود. ضمن اینکه قیمت پایه این محصول ۲۳۶ هزار و ۵۵۲ ریال خواهد بود.

از سویی ۲ هزار و ۴۲۲ تن تیرآهن با قیمت ۳۱۹ هزار و ۸۳۳ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که نشان از افت ۹۲ درصدی حجم عرضه این محصول نسبت به عرضه هفته گذشته دارد.

مشتریان می‌توانند ۳۰ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو با قیمت پایه ۴۴۷ هزار و ۳۷۹ ریال در خریداری کنند.

علاوه بر این، فروشندگان ورق گرم، امروز ۶۷ هزار و ۵۶۶ تن از این محصول را با قیمت پایه ۳۱۵ هزار ریال عرضه خواهند کرد که نشان از رشد ۰٫۹ درصدی قیمت پایه این محصول نسبت به هفته گذشته دارد.

در ادامه، سنگ آهن دانه بندی و سنگ آهن کلوخه هر کدام به ترتیب به میزان ۳۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تن عرضه خواهند داشت. ضمن اینکه قیمت پایه این ۲ محصول به ترتیب ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال و ۶ هزار و ۵۳۰ ریال خواهد بود.

در همین حال، کنسانتره سنگ آهن به میزان ۶۳۸ هزار و ۸۰۰ تن عرضه می‌شود.

همچنین، ۶۵۸ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت ۵۰ هزار و ۷۷۵ ریال در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.