کمال دانا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین، اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی،کم‌فروشی و درج نکردن قیمت برروی محصولات و کالاهای عرضه شده خود به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و ۲۷ میلیون ریال جریمه شدند. وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده، ۲ پرونده مربوط به سوپرمارکت‌ها، […]

کمال دانا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان نوین، اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی،کم‌فروشی و درج نکردن قیمت برروی محصولات و کالاهای عرضه شده خود به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و ۲۷ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده، ۲ پرونده مربوط به سوپرمارکت‌ها، چهار پرونده مربوط به سم‌فروشی‌ها و پنج پرونده مربوط به خواروبارفروشی‌هاست که توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان جریمه شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف این شهرستان صورت گرفته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از ۲۳ فروردین‌ماه جاری نیز سه اکیپ متشکل از نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بازرسان این اداره و اتاق اصناف در سطح بازار این شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مشاغل کم‌خطر نظارت جدی می‌کنند.

«دانا»، گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و فعالیت اصنافی چون غذاخوری، رستوران، قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر اشنویه همزمان با سایر شهرستان‌ها براساس اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا از تاریخ ۲۳ فروردین آغاز شد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.