حامد رمضانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: این تعداد کیسه آرد یارانه‌ای در مجموع به وزن چهار تن و ۳۲۰ کیلوگرم در ۲ انبار غیرمجاز در سطح این شهرستان نگهداری می‌شد که توسط گشت مشترک اداره صنعت معدن و تجارت، پلیس اطلاعات و اتاق اصناف سردشت کشف و ضبط شد. […]

حامد رمضانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: این تعداد کیسه آرد یارانه‌ای در مجموع به وزن چهار تن و ۳۲۰ کیلوگرم در ۲ انبار غیرمجاز در سطح این شهرستان نگهداری می‌شد که توسط گشت مشترک اداره صنعت معدن و تجارت، پلیس اطلاعات و اتاق اصناف سردشت کشف و ضبط شد.

وی بیان اینکه در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند افزود: این افراد با دریافت آرد یارانه‌ای که برای پخت نان تحویل آنها شده بود آن را به ارزش هر کیسه یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به صورت آزاد به فروش می‌رساندند.

وی افزود: هر شخص حقیقی یا حقوقی فعال در حوزه اقتصادی اعم از صنفی و صنعتی در صورتی که از قانون سرپیچی کند مورد پیگیری قرار گرفته و با آن برخورد می‌شود.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت گفت: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف کم‌فروشی، گران‌فروشی، احتکار و تقلب را به ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت اعلام کنند تا با همکاری جمعی دست سودجویان فرصت طلب کوتاه شود.

رمضانی اضافه کرد:  ۱۲۵ واحد نانوایی در سردشت در حال حاضر آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۱۲۳ واحد در مناطق شهری و ۲ واحد در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارند.

سردشت ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.