مسئول برگزاری مسابقات مذکور، عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات مذکور در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین گفت: این مسابقه ها در ۲ بخش بانوان و آقایان برای گروه سنی ۱۸ سال به بالا، با رعایت کامل «شیوه‌نامه‌های بهداشتی» برگزار شد.  کریم حیدری افزود: مسابقات در بخش بانوان به مدت ۲ روز و با […]

مسئول برگزاری مسابقات مذکور، عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات مذکور در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین گفت: این مسابقه ها در ۲ بخش بانوان و آقایان برای گروه سنی ۱۸ سال به بالا، با رعایت کامل «شیوه‌نامه‌های بهداشتی» برگزار شد. 

کریم حیدری افزود: مسابقات در بخش بانوان به مدت ۲ روز و با شرکت ۱۱۰ تَن خانم برگزار شد که در پایان الهه کلهر، نرگس صباغی، عارفه سادات سیدی، ریحانه حیدری و فاضله علیزاده به عنوان نفرات اول تا پنجم برگزیده شدند.

وی گفت: این مسابقات دیروز و امروز نیز، با شرکت ۱۷۰ تن از آقایان ادامه یافت که در نهایت در این بخش نیز علی محمدی، رضا ملاصادقی، مجید خسروی، حسن قلی‌بیگی و علی حیدری مقام های نخست تا پنجم را از آن خود کردند.

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با همکاری سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق)، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند؛ این حمله با نظارت و دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا انجام شد.