بر اساس این گزارش، این مراسم به مدت ۲ ساعت همراه با مداحی و مراسم قرآن به سر توسط آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار خواهد شد. دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان از شهروندان روزه دار خواست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و مراعات کامل ضوابط آن در این مراسم معنوی شرکت کنند. […]

بر اساس این گزارش، این مراسم به مدت ۲ ساعت همراه با مداحی و مراسم قرآن به سر توسط آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار خواهد شد.

دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان از شهروندان روزه دار خواست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و مراعات کامل ضوابط آن در این مراسم معنوی شرکت کنند.

در این اطلاعیه اظهار امیدواری شده که با حضور شرکت کنندگان همراه با دقت و رعایت دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مصلی گرگان با دعای خیر ، تضرع و توسل در شب های پربرکت قدر برای دفع بلا قدم برداریم.

به همراه داشتن ماسک،دستکش و رعایت فاصله گذاری، کتاب دعا و سجاده و زیرانداز شخصی در این مراسم الزامی است.

طبق اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، نظیر این مراسم در همه مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.