واحد تولیدی هگمتان آبزی، واحد پرورش مرغ گوشتی و یک مجتمع خدمات رفاهی سه واحد مشکل داری بودند که امروز به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دعوت شدند. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در این جلسه گفت: این واحدها در زمینه کشاورزی و گردشگری فعالیت دارند که در ادامه مسیر با مشکلات بانکی […]

واحد تولیدی هگمتان آبزی، واحد پرورش مرغ گوشتی و یک مجتمع خدمات رفاهی سه واحد مشکل داری بودند که امروز به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دعوت شدند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در این جلسه گفت: این واحدها در زمینه کشاورزی و گردشگری فعالیت دارند که در ادامه مسیر با مشکلات بانکی مواجه شده اند و نیازمند حمایت دولت هستند.

حمید بهزادی شریف خاطرنشان کرد: بدهی ۲ طرح تولیدی ماهی و مرغ گوشتی با مساعدت بانک کشاورزی باید تقسیط شود و تسهیلات مورد نیاز مجتمع خدمات رفاهی نیز با همکاری پست بانک در اختیار مجریان طرح قرار گیرد تا به تولید و اشتغال آنها آسیب وارد نشود.

وی به گره گشایی از مشکلات صنعتگران و کارآفرینان تاکید کرد و افزود: از تمام ظرفیت‌های استان در مسیر حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید استفاده می کنیم تا به اهداف جهش تولید برسیم.

بهزادی شریف با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۵۰ واحد صنعتی و تولیدی استان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دعوت شدند، گفت: ۳۲۳ مصوبه برای رفع مشکلات این واحدها صادر و افزون بر ۸۰ درصد آنها اجرا شده است.

یک هزار و ۴۹ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان همدان مشغول تولید هستند.