یازدهمین شورای تخصصی مدیران ادارت تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه یوم الله ۹ دی در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون در سنندج برگزار شد. به گزارش پردیسان آنلاین به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون کردستان،حبیبب اله عمرانی مدیر شعب استان […]

گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شعب کردستان

یازدهمین شورای تخصصی مدیران ادارت تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه یوم الله ۹ دی در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون در سنندج برگزار شد.

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون کردستان،حبیبب اله عمرانی مدیر شعب استان در این نشست شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار کرد:آرزومندم همگی ما بتوانیم رهرو راستین آن عزیز سفر و تداوم دهنده راه و سیرت این شهید باشیم.

در ادامه جلسه عمرانی به تشریح و بیان عملکرد بانک پرداخت و بیان کرد : بانک توسعه تعاون استان کردستان در ۹ما گذشته سال جاری در قالب ۲۴۰۰ پرونده مبلغ ۱۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که به تفکیک ۴۲ درصد در بخش صنعت و معدن، ۲۰درصد بخش خدمات ،۱۶ درصد بخش بازرگانی،۱۵ درصد بخش کشاورزی و ۷ درصد در بخش مسکن بوده است.

وی همچنین گفت: از آنجایی که راهبرد اصلی بانک خدمت به بخش تعاون اقتصاد است و برابر اساسنامه بانک توسعه تعاون باید حداقل ۷۰ درصد تسهیلات در بخش تعاون مصرف شوداین مهم در استان به درستی رعایت و ۸۶ درصد اعتبارات در بخش تعاون و ۱۴ درصد آن در سایر بخش های اقتصادی مصرف شده است.

وی همچنین افزود:۲۶ درصد تسهیلات پرداختی در سال جاری به صورت قرض الحسنه بوده که در راستای ایجاداشتغال و تامین معیشت مردم و در قالب اشتغال پایدار روستایی ،ازدواج ، بهزیستی ،کمیته امداد،صندوق اشتغال ایثارگران ،معیشتی مناطق سیل زده و قرض الحسنه درمان بوده و ۷۴ درصد مابقی با نرخ مصوب بانک مرکزی پرداخت شده است.

همچنین ۱۴۲ فقره وام ازدواج با مبلغ ۱۲۳ میلیارد ریال به زوج های جوان پرداخت شده و سیاست بانک در این زمینه پرداخت در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان بوده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کردستان با بیان اینکه اشتغال پایدار روستایی یکی از طرح های مهم دولت برای ایجاد اشتغال بوده است ، گفت: این طرح طی پنج مرحله و در قالب ۲۶ پرونده به مبلغ ۱۵۲۰ ریال پرداخت شده است که جمع اعتبار استان کردستان از این محل ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است.

حبیب اله عمرانی در ادامه جلسه با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت های اجتماعی خاطر نشان نمود: بانک توسعه تعاون همچنین درحد بضاعت خود در امورات فرهنگی و رسالت اجتماعی در کنار سایر دستگاه ها در مناسبت های مختلف حضور داشته است.

در پایان جلسه مدیران سازمان های بهزیستی و فنی حرفه ای از همکاری و عملکرد مناسب بانک توسعه تعاوت در ارائه خدمات بانکی قدردانی کردند.