عزیزاله شهبازی استاندار البرز در حاشیه اولین جلسه کمیته اقدام و مقابله با تحریم گفت:  امروز دولت  در مسیر جهش تولید، برنامه محور در حال حرکت است و البرز ز مانند سال قبل پیشتاز و هدفمند خواهد بود و با اولویت گذاری صحیح، اقدام می کند. وی  افزود: امسال البرز با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای […]

عزیزاله شهبازی استاندار البرز در حاشیه اولین جلسه کمیته اقدام و مقابله با تحریم گفت:  امروز دولت  در مسیر جهش تولید، برنامه محور در حال حرکت است و البرز ز مانند سال قبل پیشتاز و هدفمند خواهد بود و با اولویت گذاری صحیح، اقدام می کند.

وی  افزود: امسال البرز با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، مجوز برای افزایش ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد، گامهای موثری برداشته و  فرش قرمز برای سرمایه گذاری در البرز پهن شده و به طور قطع برنامه های بسیاری در این زمینه خواهیم داشت.

کمیته اقدام و مقابله با تحریم در البرز به دبیری اداره کل اطلاعات و با حضور فرمانداران و اعضای مرتبط با حوزه اقتصادی تشکیل جلسه داد تا با تبادل نظر و اتخاذ تدابیر عملیاتی نسبت به بازاریابی، توسعه صادرات، افزایش تولید و اشتغال، اقدام کند.

شهبازی گفت: این کمیته با هدف بازاریابی، توسعه صادرات، افزایش تولید و اشتغال در استان طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و راهبردهای دولت در این زمینه، اولین جلسه را تشکیل داد.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اتکا به اقتصاد نفتی و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی که درون نگر و برون گرا است، البرز برای بازاریابی و توسعه صادرات وارد عمل شده است.

استاندار البرز اظهار داشت: همچنین در این کمیته پیرو عمل به سیاست های اقتصادی دولت، دستورالعمل ۳۰ ماده ای اولویت‌های اقتصادی از سوی وزیر محترم کشور، برنامه ریزی خواهد شد.

استان البرز با سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی ظرفیتی قابل توجه برای شتاب هرچه بیشتر چرخه تولید و اقتصاد در کشور به شمارمی رود.