این پرستار کلاله ای روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار پردیسان نوین در مورد انگیزه این کار گفت: هفته های اخیر ‌شرایط سختی را در بیمارستان سپری کردیم و با مراجعه فراوان شهروندان برای درمان کرونا و بیماری حاد تنفسی، تامین ماسک، دستکش و دیگر اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و بیماران مشکل بود. وی […]

 این پرستار کلاله ای روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار پردیسان نوین در مورد انگیزه این کار گفت: هفته های اخیر ‌شرایط سختی را در بیمارستان سپری کردیم و با مراجعه فراوان شهروندان برای درمان کرونا و بیماری حاد تنفسی، تامین ماسک، دستکش و دیگر اقلام بهداشتی برای کادر درمانی و بیماران مشکل بود.

وی بیان کرد: پس از مشورت با پدرم تصمیم گرفتم علاوه بر تخصیص بخشی از حقوق ماهیانه ام، از کمک خیرخواهانه ایشان برای خرید اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) استفاده کنم و تاکنون در سه نوبت ماسک، محافظ صورت، قرص جوشان، ویتامین ث، لباس محافظ پرستاری و دستکش خریده و به انبار این مرکز درمانی تحویل دادم.

این پرستار کلاله ای که به‌صورت قراردادی با بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)همکاری می کند، ادامه داد : اگر چه در روزهای اخیر ابتلا به کرونا کاهش یافته و برخی محدودیت های اجتماعی برداشته شده اما مردم تا جایی که ممکن است در خانه بمانند تا این بیماری را شکست دهیم.

افزون بر ۲ ماه از شیوع کرونا در گلستان می گذرد و وضعیت تامین اقلام بهداشتی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان با کمک خیرین نسبت به دوران اوج این بیماری شرایط مطلوبی یافته است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵ هزار و ۲۹۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر و۵ هزار و۲۹۷ نفر از بیماران، جان وی بیان کرد: تا امروز ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۳۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۶۵ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.