رییس هیات کشتی قم عصر چهارشنبه در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، افزود: در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر  نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو […]

رییس هیات کشتی قم عصر چهارشنبه در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، افزود: در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر  نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

هادی علیایی یادآور شد: رضایی در این مرحله جانی ختسوریانی از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال مقابل حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

امیر عبدی پنجم شد

وی همچنین تصریح کرد: در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳  عبداله توپراک از ترکیه را از  پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۱ مغلوب  سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت های جهانی نروژ از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه ۹ بر ۱ دنیس مرتل از چک را مغلوب کرد.

علیایی اضافه کرد: وی در دور بعد نیز با نتیجه ۹ بر صفر مقابل اوتار آبولادزه از گرجستان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۷ مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان مغلوب و پنجم شد.

رییس هیات کشتی قم همچنین تصریح کرد: علیرضا نجاتی فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی ایران نیز شب گذشته در رقابت های پنج وزن اول مدال برنز رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود./