به گزارش واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در پایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری منطقه چهار موفق شده است که در سه ماه متوالی رتبه نخست رضایتمندی شهروندان را به خود اختصاص دهد. اصفهانیان مقدم افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۵ هزار پیام در […]

به گزارش واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در پایش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری منطقه چهار موفق شده است که در سه ماه متوالی رتبه نخست رضایتمندی شهروندان را به خود اختصاص دهد.

اصفهانیان مقدم افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۵ هزار پیام در حوزه‌های مختلف به منطقه ارجاع شده که با تلاش همکاران و پرسنل خدوم شهرداری توانستیم ضمن جلب رضایت شهروندان محترم رتبه نخست را در سامانه مردمی ۱۳۷ نیز به دست بیاوریم.

مدیر منطقه چهارشهرداری قم تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با مردم در بخش ارائه خدمات شهری و فراهم کردن خدمات مورد نیاز شهروندان و پایش کمی و کیفی ارائه این خدمات طراحی شده و ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان از مزایای این سامانه است.

اصفهانیان مقدم افزود: شهروندان محترم می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ تمام مشکلات و مسایل مربوط به امور عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و ترافیکی محل خود را تحت هر عنوان مطرح و ظرف مدت اندکی از خدمات عوامل خدوم شهرداری منطقه چهار بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بالای منطقه و تراکم جمعیتی آن حجم پیام های دریافتی از سامانه ۱۳۷ بسیار بالا بوده و به لطف خدا و تلاش همه جانبه همکاران در حوزه های مختلف، شهرداری منطقه چهار به این مهم دست یافته است.**