معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از ساماندهی کتاب‌فروشی‌های موجود در این مجموعه خبر داد.

هادی بدری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در آذربایجان شرقی با اشاره به انجام اقدامات متعدد از جمله نرده‌کشی پیرامون پارک تاریخی «باغ گلستان» اظهار کرد: این پارک به‌عنوان یکی از نخستین پارک‌های کشور محل مراجعه و استفاده شهروندان و گردشگران بوده و شهرداری تبریز برای بهسازی وضعیت این پارک اقدامات متعددی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری منطقه ۸ تبریز در ساماندهی این پارک، افزود: پس از نرده‌کشی پیرامون این پارک تاریخی، ساماندهی کتاب‌فروشی‌های موجود در این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان میادین و شهرداری منطقه ۸ تبریز، آن دسته از کتاب فروشی‌های غیرفعال واقع در این پارک جمع‌آوری و تمام کتاب فروشی‌های فعال پارک بهسازی و از منظر شهر ساماندهی می‌شود.

بدری تاکید کرد: در مرحله بعدی تغییر چهره پارک تاریخی گلستان، ساماندهی سایر صنوف واقع در این محدوده و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست‌گذاری‌های شهردار تبریز، بهینه‌سازی و ایجاد فضای ایمن همراه با آرامش برای شهروندان در پارک‌ها و سایر فضاهای شهری در دستور کار بخش‌های مختلف مدیریت شهری قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: بر اساس سیاست‌های اعلامی شهردار تبریز، معاونت محیط زیست و خدمات شهری شناسایی نقاط قوت و ضعف، ایرادات و مشکلات موجود حوزه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.