نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از تصویب تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه صدور پروانه ساختمانی اراضی شهرک اندیشه در صحن شورا خبر داد.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در قزوین اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری در صحن علنی شورا با تصویب اعمال تخفیف ۳۰ درصدی در هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی در اراضی شهرک اندیشه موافقت کردند.

وی افزود: در نوزدهمین جلسه علنی شورا در سال جاری، لایحه شهرداری پیرامون تعدیل ۳۰ درصدی در هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی در اراضی شهرک اندیشه به منظور رونق ساخت‌وساز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در این جلسه لوایح دیگر شهرداری از جمله دریافت هزینه روبنایی از قطعات شهرک اندیشه و عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری عرصه و اعیان در اجرای طرح‌های توسعه شهری در ملک شخصی در خیابان باغ دبیر و ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری برای ملک شخصی در شهرک دانش مورد بررسی و تأیید قرار گرفتند.

حق‌شناس تاکید کرد: در این جلسه کلیات صورت‌جلسه منعقد شده میان بانک شهر و شهرداری قزوین مبنی‌بر تأمین منابع مالی بخشی از پروژه‌های عمرانی و ارائه تسهیلات بانکی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت و مقرر شد تا جزئیات تفاهم‌نامه و قرارداد بین شهرداری و بانک شهر به تصویب شورای شهر قزوین برسد.