به گزارش شهر نیوز، عباس جعفری صبح امروز در بازدید استاندار قم از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی، با اشاره به کاهش حوادث مربوط به آتش‌نشانی اظهار داشت: در ایام پایانی سال از جمله چهارشنبه‌سوری، اقدامات عملیاتی بسیاری انجام‌شده است. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: به دلیل افزایش استفاده از […]

به گزارش شهر نیوز، عباس جعفری صبح امروز در بازدید استاندار قم از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی، با اشاره به کاهش حوادث مربوط به آتش‌نشانی اظهار داشت: در ایام پایانی سال از جمله چهارشنبه‌سوری، اقدامات عملیاتی بسیاری انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: به دلیل افزایش استفاده از آسانسور در سطح شهر، برخی از عملیات‌های مربوط به آسانسورها و محبوسی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی با تأکید بر آسیب دیدن عوامل آتش‌نشانی و ماشین‌آلات در چهارشنبه سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته پرتاب مواد محترقه سبب آسیب رسیدن به ۶ خودروی آتش‌نشانی شده است.

جعفری کاهش حوادث خطرناک در چهارشنبه‌سوری سال ۱۳۹۹ را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا بحث آموزش‌های آتش‌نشانی را تحت تأثیر قرار داده اما با تهیه بروشور، تراکت و همچنین فعالیت در فضای مجازی آموزش‌های لازم به پرسنل و مردم انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع با توجه به توریستی بودن شهر قم و وجود اقوام مختلف در این شهر، حوادث نسبت به سایر شهرها و در سال‌های گذشته کاهش‌یافته است، گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که در کشور یک شهر نمونه باشیم و آمار حوادث در این شهر صفر باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در پایان سال ۱۳۹۹حدود ۵۰ مورد عملیات برای چهارشنبه آخر سال انجام‌شده است که این عدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.