به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، قاسم طالبی با بیان این موضوع که تمامی فعالیت‌های صورت گرفته با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور شهری و افزایش رضایتمندی در بین شهروندان بوده، از کاهش زمان رسیدگی به مطالبات و شکایات و پاسخگویی به نیازها و پیشنهادات مردمی خبر داد. سرپرست […]

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، قاسم طالبی با بیان این موضوع که تمامی فعالیت‌های صورت گرفته با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور شهری و افزایش رضایتمندی در بین شهروندان بوده، از کاهش زمان رسیدگی به مطالبات و شکایات و پاسخگویی به نیازها و پیشنهادات مردمی خبر داد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ کانال ارتباطی خوب با قابلیت پیگیری است که شهروندان می‌توانند نظارت و پیشنهادات خود را به گوش مدیران شهری برسانند، افزود: این سازمان نیز با اهمیت بخشی به پاسخگویی مطالبات مردمی در این سامانه، سعی در کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها داشته و این موضوع اکنون از اولویت‌های کاری این سازمان است.

طالبی تصریح کرد: برخی از درخواست‌های مردمی دارای فوریت‌های شهری است که واحدهای این سازمان با بررسی آن‌ها و در کمترین زمان ممکن نسبت به آن اقدام می‌کنند، اما برخی دیگر از درخواست‌ها با توجه به امکانات و اولویت‌بندی خدمات، نیازمند زمان یا بررسی‌های کارشناسی است .

وی اجرای خط‌کشی معابر، خط‌کشی عابر پیاده، مشکلات پارکینگ‌های عمومی سطح شهر و رفع نقص در چراغ‌های چشمک‌زن و چراغ‌های قرمز تقاطع‌ها را بیشترین موضوعات مطرح‌شده در پیام‌های سامانه ۱۳۷ عنوان کرد و گفت: با توجه به سرمای هوا، انجام طرح‌های خط‌کشی با مشکل مواجه است ولی طرح‌های بسیاری را در تمامی مناطق شهری در دستور کار داریم و نسبت به اجرا و تکمیل آن‌ها اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.**