معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ویژگی‌های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست؛ ملاک‌های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

به گزارش پردیسان آنلاین، سردار رسول سنایی‌راد در جمع اساتید، نخبگان و مدیران مدارس حوزه‌های علمیه اصفهان اظهار کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست؛ ملاک‌های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن، ولایت مداری، پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزدهای انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک‌ها نزدیک کنند.

وی افزود: در حماسه تشییع پیکر شهید رئیسی انبوه مردمی حضور داشتند که شاید حتی به او رأی نداده بودند و برای از دست دادن ایشان افسوس خوردند و ما باید تلاش کنیم با تحقق انتخابات پر شور این استحکام و انسجام را که ایشان برای آن تلاش می‌کرد را حفظ کنیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عنوان کرد:: فضای شهادت شهید رئیسی مانند زمان شهید بهشتی بود که بسیاری از افراد به خود آمدند و دیدند که چه اشتباهاتی را در قبال این شهید مرتکب شدند و در آن زمان برکت شهادت آیت الله بهشتی ما را از فتنه‌هایی که منافقین به وجود آورده بودند عبور داد و الآن هم برکت شهادت شهید رئیسی یک وفاق ملی را برای کشور به ارمغان آورده است.

سنایی‌راد تاکید کرد: در درجه دوم اهمیت بعد از مشارکت حداکثری این است که رئیس‌جمهوری انتخاب بشود که بتواند همه ظرفیت‌های مردمی را با نگاه به توده مردم فعال بکند و هم بتواند در داخل و خارج کشور تولید اقتدار و قدرت کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما در عین قدرت دارای شرایط خطیر و حساسی هستیم، عنوان کرد: دنیا در حال عبور از نظم مستقر جهانی به نظم جدید است و در چنین شرایطی کشوری که قوی باشد می‌تواند در این نظم جانمایی و ایفای نقش کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: ما باید ملاک‌هایی مانند آگاه، فعال و پرکار بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب که رهبر انقلاب تعیین کردند را ترویج کنیم تا رئیس جمهوری بر مسند دولت قرار بگیرد که کشور را رو به جلو حرکت دهد.