معاون فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی خیابان مدرس همچنان در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر مطالعات این طرح در حال انجام است.

به گزارش پردیسان آنلاین از کرمانشاه، بهزاد مسعودی اصل ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران از پیاده‌راه به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهری یاد و اظهار کرد: چنانچه این پروژه در بافت‌های تاریخی و بازار اجرایی شود از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود، در همین راستا از سال‌ها پیش بحث پیاده‌راه‌سازی خیابان مدرس کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قرار است این طرح در سه فاز اجرایی شود که فاز نخست آن از میدان آزادی تا چهارراه مدرس خواهد بود.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: فازهای دوم و سوم این پروژه نیز ادامه مسیر از چهارراه مدرس تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا میدان آیت‌الله کاشانی خواهد بود.

مسعودی‌اصل اضافه کرد: در حال حاضر مطالعات این طرح در بخش‌های مختلف از جمله ترافیکی، اجتماعی، زیرساختی و تملکی در حال انجام است که به نظر می‌رسد تا پایان سال به پایان برسد.

وی تصریح کرد: درباره اجرا یا اجرا نشدن قطعی این طرح باید منتظر نتیجه مطالعات باشیم، البته عزم ما اجرای این طرح است که مطالعات آن را پیگیری می‌کنیم، اما تا حصول نتیجه مطالعات نمی‌توان درباره اجرا یا اجرا نشدن آن نظر قطعی داد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این طرح مستلزم ایجاد بعضی زیرساخت‌ها از جمله حمل‌ونقل ریلی است، گفت: چنانچه فاز دوم قطار شهری در محدوده خیابان مدرس اجرایی شود، پیاده‌راه‌سازی این خیابان توجیه بیشتری پیدا کرده است و می‌توان کار را به سرعت انجام داد، اما در مجموع باید منتظر نتیجه مطالعات ماند.

مسعودی‌اصل از پیگیری پیاده‌راه‌سازی خیابان نوبهار هم خبر داد و افزود: این پروژه در محدوده خیابان میان چهارراه سی متری و چهارراه نوبهار اجرایی می‌شود.

وی گفت: مطالعات این طرح نیز در حال انجام است که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و آن زمان می‌توان درباره اجرا یا اجرا نشدن قطعی این پروژه نظر داد.