به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران علاوه بر همه خدمات معمول قابل ارائه بر روی دستگاه های خودپرداز، عملیات دریافت وجه نقد و واریز آنی به حساب مشتریان این بانک را نیز انجام می دهند. این دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته فعال […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران علاوه بر همه خدمات معمول قابل ارائه بر روی دستگاه های خودپرداز، عملیات دریافت وجه نقد و واریز آنی به حساب مشتریان این بانک را نیز انجام می دهند.

این دستگاه ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و در هر تراکنش حداکثر ۱۵۰ برگه اسکناس یا ایران چک را دریافت می کنند.

دستگاه های خودگردان می توانند معضل همراه داشتن وجه نقد را حل کنند بدون آنکه نیاز باشد تا فرد برای انتقال و واریز پول خود به حساب، به شعب بانک مراجعه کند و در صف انتظار بایستد.

از طرفی این دستگاه ها نیازی به پول گذاری ندارد. اسکناس دریافتی از مشتری را در خود ذخیره می کنند و به مشتری بعدی که به اسکناس نیاز دارد، تحویل می دهند.

در دستگاه های خودگردان کاربران می توانند اطلاعات تراکنش خود را از طریق یک QR Code که روی صفحه خودگردان به نمایش در می آید دریافت کرده و یا حتی عکس آن را برای مخاطب خود ارسال کنند. 

بدین ترتیب علاوه بر کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا با استفاده از خودگردان ها به جای مراجعه حضوری به شعب، جایگزینی QR Code با رسید کاغذی هم می تواند مخاطرات زیست محیطی را کاهش دهد.