افشین حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین بیان کرد: از مشکلات و دغدغه مالی همه باشگاه‌ها اطلاع داریم اما همه ما باید متعهد به قانون باشیم و در این برهه سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است. وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از […]

افشین حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین بیان کرد: از مشکلات و دغدغه مالی همه باشگاه‌ها اطلاع داریم اما همه ما باید متعهد به قانون باشیم و در این برهه سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی خوزستان در رشته‌های مختلف از اسفند پارسال ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: بسیاری از باشگاه‌ها در محل اجاره‌ای هستند و مدیران آنها باید مبالغ بالایی را در شرایط بسته بودن باشگاه بابت اجاره پرداخت کنند اما اکنون چاره‌ای جز صبر و شکیبایی تا زمان رفع وضعیت بحرانی این ویروس نداریم.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از باشگاه‌ها از این قانون تمکین کردند و باشگاه خود را تعطیل کردند گفت: اما در این بین تعدادی از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه و پذیرش ورزشکار کرده بودند که باشگاه آنها تعطیل شد.

حیدری با تاکید بر برخورد جدی با مدیران متخلفی که در این ایام نسبت به بازگشایی باشگاه اقدام کرده‌اند ادامه داد:کار نظارت بر باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد و اگر باشگاهی از قانون سرپیچی کند، مجوز فعالیت آن باطل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به مردم خوزستان به‌ ویژه ورزشکاران گفت: بهتر است که در شرایط فعلی و برای حفظ سلامت و شادابی روحیه خود از ورزش در خانه غافل نشویم.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده است.