مدیر منطقه چهار شهرداری قم از افراشته شدن پرچم حزب‌الله در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم خبر داد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از افراشته شدن پرچم حزب‌الله در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم خبر داد.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با پردیسان آنلاین با تسلیت شهادت سید مقاومت اظهار کرد: مدیریت شهری قم همراه با دیگر ارگان‌ها تلاش می‌کند اقدامات لازم برای بزرگداشت ایام شهادت مجاهد کبیر، سید مقاومت، سید حسن نصرالله را به مرحله اجرا درآورد. 

وی افزود: افراشته شدن پرچم بزرگ حزب‌الله در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان مفید از جمله اقداماتی است که منطقه چهار شهرداری قم به سهم خود برای بزرگداشت این ایام انجام می‌دهد. 

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: این پرچم در ابعاد ۲۲ در ۱۲ در ارتفاع ۷۵ متری به اهتزاز درآمده است و اقدام شاخص منطقه چهار شهرداری قم در حوزه تبلیغات شهری برای ایام ویژه‌ای است که ملت ایران در آن قرار دارد. 

خاطرنشان کرد: پرچم حزب‌الله همچنین در معابر و بلوارهای اصلی منطقه چهار شهرداری قم به شکل ریسه و پرچم افراشته شده و بنرهای عرض تسلیت به مناسبت شهادت این مجاهد کبیر نصب شده است. 

وی با اشاره به نصب و توزیع پوسترهای بزرگداشت شهدای مقاومت افزود: بنرها، آویزها و پرتابل‌های عرض تسلیت و همچنین تصاویر سید مقاومت و شهید سردار نیلفروشان در سطح منطقه اکران شده و از شعار جبهه مقاومت با عنوان «قطعا ما پیروزیم» در این تبلیغات محیطی استفاده شده است.