رامین میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: ۲۱ پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان پنج هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان و چهار پروژه زیربنایی بخش دولتی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیارد تومان انجام می‌شود. وی افزود: با عملیاتی شدن این پروژه‌ها در سال جهش تولید به ۶هزارو ۷۴۲ […]

رامین میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان نوین اظهار داشت: ۲۱ پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان پنج هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان و چهار پروژه زیربنایی بخش دولتی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی افزود: با عملیاتی شدن این پروژه‌ها در سال جهش تولید به ۶هزارو ۷۴۲ فرصت شغلی دست خواهیم یافت.

میرزایی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش خصوصی، اتمام پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا و حمایت از کارآفرینی‌های دانش‌بنیان از مهمترین اولویت‌های استان زنجان در سال ۹۹ است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از مجموع پروژه‌های زیربنایی استان در سال جهش تولید می‌توان به توسعه زیرساخت‌های گردشگری و ریلی، تجهیز اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری و توجه به تولید مسکن اقشار کم‌درآمد اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در جهت کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی در شهرک صنعتی روی زنجان و استفاده از منابع معدنی معطل‌شده شهرک، تعیین تکلیف هشت میلیون تُن پسماند روی که از آرزوهای دیرین زنجانی‌ها بود تحقق می‌یابد و این سرمایه ملی، مدیریت شده و بخشی مجدد به چرخه تولید باز خواهد گشت.

میرزایی خاطرنشان کرد: همچنین با بهره‌برداری از ۲۵ پروژه، شاهد تحول اساسی در تکمیل زنجیره صنعت فولاد، صنعت نساجی، صنایع بهداشتی و بخش کشاورزی خواهیم بود.

وی افزود: در بخش گردشگری نیز پوشش خدمات بین راهی در محورهای اصلی و شریانی استان افزایش می‌یابد.