مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، فعالیت‌های سازمان توسعه و عمرانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بودجه مصوب سازمان در سال گذشته ۴۴۰ میلیارد تومان بود که با فعالیت جهادی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم این بودجه را در هفت ماه محقق کنیم.  

وی با بیان اینکه متمم بودجه به شورای اسلامی شهر قم ارسال و با موافقت شورای اسلامی شهر و شورای سازمان به این بودجه ۶۰ میلیارد تومان اضافه شد، افزود: این بودجه هم از حیث درآمد و هم از نظر هزینه به‌صورت کامل محقق شده است.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شورای سازمان و شورای شهر قم ارائه کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرچالش‌ترین پروژه شهر قم در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

 بخشی اضافه کرد: در طول مدت‌زمان اجرای پروژه باید تمهیداتی اندیشیده شود که جریان ترافیک با اختلال مواجه نشود و این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پروژه‌های شهری است که نیاز به تمهیدات فنی و برنامه‌ریزی خاص دارد.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تأکید کرد: انواع تأسیسات شهری در محل اجرای این پروژه‌ها وجود دارد و نمی‌توانیم به نحوی عمل کنیم که منجر به قطعی برق یا آب شویم و همه‌چیز باید بر مبنای ادامه زندگی در بافت شهر رقم بخورد.

 بخشی پروژه ادامه تونل غدیر را از پرچالش‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: پروژه تونل غدیر که عملیات سازه‌ای آن بهمن سال گذشته تکمیل شد، از جمله پروژه‌هایی بود که انبوهی از موارد تأسیساتی و موضوعات ترافیکی را داشت.  

وی مطرح کرد: هر چالشی که با آن روبه‌رو می‌شویم موجب رشد تجربه، مهارت نیروی انسانی و انباشته شدن تجربیات در امور فنی می‌شود و انگیزه‌ای است تا توانمندی‌ها و آگاهی‌های خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/۱۰۳