به گزارش واحد روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، مراسم تقدیر از پرسنل سازمان حمل و نقل و ترافیک، روسای ادارات ترافیک مناطق و پرسنل مرکز هوشمند ترافیک شهرداری قم با حضور سرپرست سازمان ترافیک برگزار شد.قاسم طالبی در این مراسم با برشمردن اهمیت و جایگاه ماموریت‌ها و وظایف حوزه حمل […]

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، مراسم تقدیر از پرسنل سازمان حمل و نقل و ترافیک، روسای ادارات ترافیک مناطق و پرسنل مرکز هوشمند ترافیک شهرداری قم با حضور سرپرست سازمان ترافیک برگزار شد.
قاسم طالبی در این مراسم با برشمردن اهمیت و جایگاه ماموریت‌ها و وظایف حوزه حمل و نقل شهری در حفظ و افزایش ایمنی تردد شهروندان و رانندگان، اقدامات صورت گرفته را قابل تقدیر خواند.
وی در این خصوص افزود: طرحها و برنامه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک تا پایان سال شتاب بیشتری خواهد گرفت و بسیاری از نیازهای ترافیکی سطح شهر به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرند.
در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های کرونایی برگزار شد، پیام تبریک شهردار قم به مناسبت سالروز ملی حمل و نقل و رانندگان قرائت شد.