مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در مهرماه با پاسخ به بیش از ۳۴۸۲۶ درخواست شهروندان در قالب تماس‌های سامانه ۱۳۷، گام مهمی در عملی ساختن مطالبات شهروندی برداشته است.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در مهرماه با پاسخ به بیش از ۳۴۸۲۶ درخواست شهروندان در قالب تماس‌های سامانه ۱۳۷، گام مهمی در عملی ساختن مطالبات شهروندی برداشته است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ در مهرماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: شهرداری قم در مهرماه به ۳۴ هزار و ۸۲۶ درخواست شهروندان در قالب تماس‌های سامانه۱۳۷ پاسخ داده که بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۳۷ مربوط به نظافت و بهداشت مناطق مختلف شهر بوده است.

وی با اشاره به آمار تماس‌ها افزود: در مهرماه، ۲۶۱۳ تماس از سوی شهروندان در خصوص مسائل نظافتی در تمام مناطق هشتگانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه درخواست‌های مرتبط با پارک‌ها و فضای سبز، با ۱۵۵۸ تماس در رتبه دوم قرار داشته، خاطرنشان کرد: پس از بررسی موضوعات مطرح‌شده از سوی شهروندان، نظافت با ۱۰۶۹ تماس، بیشترین میزان توجه را به خود جلب کرده که این آمار نشان‌دهنده اهمیت مسائل بهداشتی و محیطی برای مردم شهر قم و نیاز به تمرکز بیشتر بر این حوزه‌هاست.

وی با اشاره به رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری در مناطق مختلف، به نتایج مثبت عملکرد سامانه ۱۳۷ در منطقه چهار اشاره کرد و گفت: در مهرماه، منطقه چهار شهرداری قم با کسب رضایت ۹۵/۵۱ درصدی از شهروندان، در صدر مناطق از نظر رضایت‌مندی قرار گرفته است.

کلانترزاده تصریح کرد: این درصد بالای رضایت نشان می‌دهد که شهرداری منطقه چهار در پاسخ به درخواست‌ها و نیازهای شهروندان عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با تأکید بر اهمیت این سامانه در راستای بهبود خدمات‌رسانی شهرداری قم، از تلاش بیشتر برای بهبود پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و افزایش رضایت عمومی در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به عنوان پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان، همواره به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردمی مورد توجه بوده است.