پاسخگویی مستقیم مدیر منطقه دو شهرداری قم به تماس‌های مردمی در سامانه ۱۳۷

به گزارش پردیسان آنلاین، رضا رحیمی امروز در ادامه اجرای چهارمین دوره طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که از اوایل آبان ماه آغازشده است، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، پاسخگوی مستقیم مردم و شهروندان منطقه بود.

شهروندان منطقه دراین‌ارتباط مستقیم، ۳۳ تماس با موضوعات مختلف مانند نظافت شهری، آسفالت معابر، جمع‌آوری گاراژهای ضایعانی و… را با مدیر منطقه دو شهرداری قم مطرح کردند.

گفتنی است طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” به‌منظور ارتباط مستقیم مدیران شهری با شهروندان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.***

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=176702

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: