پاسخگویی مستقیم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی کلانترزاده امروز در ادامه اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان قمی بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این حضور، به ۳۵ تماس مردمی در حوزه مختلف مانند فضای سبز، خدمات شهری، ساخت‌وساز، فضاسازی محیطی و… به‌صورت مستقیم پاسخ داد.

طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که دوره چهارم آن برگزار می‌شود، ارتباط مستقیم مدیران شهری و شهروندان را ممکن کرده و شهروندان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم تماس گرفته و مطالبات خود را با مدیران مطرح کنند.

لازم به ذکر است تمام تماس‌ها به‌صورت مستقیم پیگیری شده و به شهروندان پاسخ داده می‌شود.***/ن

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=183864

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: