به گزارش پردیسان آنلاین، سید محسن میرهادی صبح امروز با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در ادامه اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” به تماسهای مردمی پاسخگو بود.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم در این برنامه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در حوزههای مختلف خدمات شهری اعم از نظافت شهری، مدیریت پسماند، لایروبی انهار، ساختوساز غیرمجاز، سد معبر و… پاسخگوی ۳۵ تماس مردمی بود.
طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” با هدف ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان و مدیران شهری در سومین سال برگزاری قرار دارد که دو طرح قبلی با استقبال مردمی روبرو بود.**