پاسخگویی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز به تماس‌های مردمی در سامانه ۱۳۷

به گزارش پردیسان آنلاین، پیام جوادیان در ادامه طرح اجرای شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو با حضور در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ، پاسخگوی ۵۵ تماس مردمی در حوزه‌های مختلف سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بود.

بیشترین تماس‌های مردمی امروز مربوط به توسعه فضای سبز و بوستان، هرس درختان، کاشت نهال، برخورد درخت در تیرهای برق و… بوده است.

گفتنی است سومین طرح شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو در راستای ارتباط مستقیم مردم با مدیران شهری در حال برگزاری است که دو دوره قبلی این طرح با استقبال مردم روبرو شده بود.**

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=142154

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: