پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز

سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به ۱۵ هزار و ۷۹۳ تماس شهروندان و زائران پاسخ داده است.

سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به ۱۵ هزار و ۷۹۳ تماس شهروندان و زائران پاسخ داده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به ۱۵ هزار و ۷۹۳ تماس شهروندان و زائران پاسخ داده است.

این تماس‌ها از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ ثبت شده و شامل درخواست‌هایی در حوزه اسکان، راهنمای زائران و غرفه‌های میوه و تره‌بار بوده است.

گفتنی است ۹۰۲ تماس درخصوص اسکان فرهنگیان، ۲۷۹ تماس درباره اسکان شهرداری و ۳۰ تماس مربوط به اسکان در هتل‌ها بوده است.

همچنین، ۸۲۱ تماس برای راهنمایی زائران و ۳۳۴ تماس در ارتباط با غرفه‌های میوه و تره‌بار دریافت شده است.
 

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=321596

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: