پاسخگویی به 8113 تماس در سامانه 137 شهرداری قم

سامانه 137 شهرداری قم از 28 اسفند تا پایان روز دوم فروردین، به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داد. 

سامانه 137 شهرداری قم از 28 اسفند تا پایان روز دوم فروردین، به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داد. 

به گزارش پردیسان آنلاین، شهرداری قم در بخش‌های مختلف خدماتی، حمل و نقلی، ایمنی و حوزه اطلاع رسانی در حال خدمت رسانی به زائران و شهروندان است. 

سامانه 137 شهرداری قم نیز به صورت مستمر آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان بوده و اطلاعات مورد نیاز زائران را نیز به آنها ارائه می‌کند. 

از روز 28 اسفند سال 1403 تا دوم فروردین 1404 سامانه 137 شهرداری قم به هشت هزار و 113 تماس از سوی زائران و شهروندان پاسخ داده است.

74 تماس از این تعداد به برنامه‌های اسکان شهرداری قم و 695 مورد هم به برنامه‌های اسکان آموزش و وپرورش تعلق داشت. 

615 تماس مرتبط با راهنمایی زائران و 306 تماس مرتبط با برپایی غرفه‌های میوه و تره بار مخصوص ایام نوروز در سطح شهر از دیگر تماس‌های زائران است که سامانه 137 به آن پاسخ داده است. 

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=321283

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: