پاسخگویی به ۳۰۰ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت کشور در شهرداری قم

علی طالبی، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین، با اشاره به استقرار میزهای ارتباطات مردمی در سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان قم اظهار داشت: در راستای پاسخگویی و پیگیری انتظارات و مطالبات مردم استان قم، میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت کشور به میزبانی شهرداری قم تشکیل‌شده است.
وی با بیان اینکه در نخستین روز استقرار این میز ارتباطات، پاسخگویی و ارجاع حدود ۳۰۰ پرونده صورت گرفته است، ابراز کرد: فراوانی این پرونده‌ها بیشتر در حوزه شهرداری‌ها به‌ویژه در کمیسیون ماده ۱۰۰، جرائم و عوارض شهرداری، اشتغال و تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری و… بوده است.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ادامه داد: دومین مورد که بیشترین مراجعات را شامل شده، مربوط به اتباع خارجه بوده که درخواست‌هایی مانند صدور شناسنامه، کارت آمایش و برگه ورود و خروج داشته‌اند.
وی روند پیگیری مطالبات از طریق مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری را موردتوجه قرار داد و افزود: این سامانه بسیار پویا و فعال است که از طرق مختلف درخواست‌های مردمی پیگیری، از دستگاه‌ها مطالبه و درنهایت نتایج را به ذینفعان ارائه می‌کنند.***

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=184616

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: