به گزارش پردیسان آنلاین از خرم آباد، محمد حسین کفراشی، نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: مردم با مراجعه به سامانه Shekayat.medu.ir شکایات و تخلفات احتمالی را گزارش کنند. مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در سفر رئیس […]

به گزارش پردیسان آنلاین از خرم آباد، محمد حسین کفراشی، نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: مردم با مراجعه به سامانه Shekayat.medu.ir شکایات و تخلفات احتمالی را گزارش کنند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به لرستان، خاطر نشان کرد: با صدور کد رهگیری برای متقاضی، آموزش و پرورش موظف است ظرف ۱۰ روز به درخواست و یا شکایت فرد متقاضی پاسخ دهد.

وی یادآور شد: سالانه بین ۶ تا ۷ هزار گزارش مردمی در سامانه آموزش و پرورش وصول می‌شود.

انتهای پیام./