رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان ورود خودروی شخصی در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی ممنوع شد.

به گزارش پردیسان آنلاین از کردستان و به نقل از شهرداری سنندج، کومار بابایی‌نژاد اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید قربان با هدف رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور توسط سازمان آرامستان شهرداری سنندج در آرامستان بهشت محمدی انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف میزبانی شایسته از زیارت‌کنندگان اهل قبور در روز عرفه محوطه بهشت محمدی به‌طور کامل رفت‌وروب و نظافت شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از آماده‌باش کامل کارکنان سازمان آرامستان‌ها شهرداری سنندج در روز عرفه خبر داد و گفت: زیارت اهل قبور یکی از آداب و رسومی است که هر ساله شهروندان در روز عرفه به آرامستان‌ها مراجعه می‌کند.

بابایی‌نژاد اضافه کرد: با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق نخست ظهر روز عرفه بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ خودرو شخصی اجازه ورود به داخل محوطه بهشت محمدی را ندارد، گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تمهیدات لازم را درباره جابه‌جایی شهروندان به قطعات بالاتر گرفته است و در این راستا ۴۰ دستگاه تاکسی در روز عرفه برای حمل‌ونقل زیارت‌کنندگان اهل قبور درون محوطه آرامستان بهشت محمدی فعال و به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با هدف خدمات‌رسانی و رفاه هرچه بیشتر حال شهروندان و ایجاد نظم و جلوگیری از ترافیک یگان‌های خدوم انتظامی، پلیس راهور و یگان‌های امدادی شامل اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی در این روز در نقاط مختلف مستقر و کارکنان این سازمان نیز در قطعات مختلف آماده پاسخ‌گویی به شهروندان هستند.