توکن همستر کامبت در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در صرافی‌ ها لیست خواهد شد و کاربران منتظر ایردراپ همستر کامبت می‌ توانند دارایی‌ های خود را مطالبه کنند.

به گزارش پردیسان آنلاین، توکن همستر کامبت امروز_ پنجشنبه پنجم مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در صرافی ها لیست خواهد شد و کاربران منتظر ایردراپ همستر کامبت می توانند دارایی های خود را مطالبه کنند.

در همین رابطه خدایار سعیدوزیری، کارشناس ارز دیجیتال در گفتگو با پردیسان آنلاین اظهار کرد: امروز ساعت ۱۳:۳۰ همستر کامبت لیست می‌شود و ساعت ۱۵:۳۰ کاربران می‌توانند رمزازر خود را در صرافی‌های معتبر به فروش برسانند.

وی افزود: به کاربران توصیه می‌کنیم که در ساعات و روزهای اولیه به دلیل حجم فروش زیاد و قیمت پایین، توکن‌های خود را نفروشند.

کارشناس ارز دیجیتال تصریح کرد: در اطلاعیه‌ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، تیم همستر کامبت اعلام کرد ۷۵ میلیارد توکن از ۱۰۰ میلیارد توکن همستر کامبت (HMSTR) را به اعضای جامعه خود اختصاص می‌دهد.

سعید وزیری عنوان کرد: امروز ۲۶ سپتامبر توسط بعضی از صرافی‌ها همچون بینگ ایکس و کوکوین خریداری می‌شود و بعد از لیست شدن هر فردی تعداد توکن‌هایی که دارد به توکن شخصی منتقل می‌کند و از آنجا به ارزی سوآپ کند که در صرافی‌های ایرانی نیز لیست می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تعیین قیمت ۶ فاکتور در نظر گرفته شده شامل انجام تسک، مشاهده ویدئو، کلیک، دارا بودن کارت‌های مختلف و غیره است و پیش‌بینی می‌شود هر توکن حدود ۱۰ سنت قیمت‌گذاری می‌شود اما باید در نظر داشت این پیش‌بینی به طور قطعی اتفاق نمی‌افتد.

روش محاسبه قیمت توکن همستر کامبت

بر اساس بازارهای پیش از عرضه، قیمت توکن همستر کامبت بین ۰.۰۱ تا ۰.۰۹ دلار (معادل ۶۰۰ تا ۵٬۳۰۰ تومان) تخمین زده شده است.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت توکن همستر در زمان شروع معاملات یا ساعاتی پس از لیست‌شدن در این بازه باقی بماند.

با این حال، این بازه قیمتی می‌تواند به عنوان یک راهنما برای تخمین ارزش ایردراپ دریافتی کاربران استفاده شود.

برای محاسبه ارزش ایردراپ همستر، کافی است تعداد کل توکن‌های خود را در بازه قیمتی ۰.۰۱ تا ۰.۰۹ دلار یا ۶۰۰ تا ۵,۳۰۰ تومان ضرب کنید.

به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ توکن دریافت کرده باشید، ارزش توکن‌های دریافتی شما در زمان لیست‌شدن همستر می‌تواند چیزی در حدود ۲٬۹۵۰٬۰۰۰ تومان یا ۵۰ دلار باشد.