همایش نقش رسانه‌ها در رونق کسب‌وکارهای مردمی به مناسبت “روز قم “برگزار شد

به گزارش پردیسان آنلاین، همایش نقش رسانه‌ها در رونق کسب‌وکارهای مردمی و افتتاحیه جشنواره تولیدات خانگی و کسب‌وکارهای شهری در ادامه برنامه‌های گرامیداشت “روز قم” شامگاه پنجشنبه با حضور نرجس نیازمند عضو هیئت‌رئیسه و مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، ابوالقاسم عربیون رئیس بنیاد ملی نخبگان کارآفرینی، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و جمعی از فعالان فضای مجازی در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در بخشی از این همایش ابراز کرد: رسانه در مخاطب شناسی برای شناخت نیاز و ذائقه فرد و جهت‌دهی به نوع تولید اثر نقش بسیار مهمی دارد.
مصطفی ملایی با بیان اینکه هدف نهایی رسانه اقناع‌سازی مخاطب است و اقناع مخاطب با پروپاگاندای خبری متفاوت است؛ یادآور شد: اقناع مخاطب تلاش صادقانه‌ای برای رفع نیازهای واقعی جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به مبحث رسانه با مراجعه و تفکر در ۵۰ آیه اول سوره مبارکه “طه” به بخشی از نگاه دقیق خداوند به مسئله ارتباطات مراجعه نمایند.***ش

لینک کوتاه خبر:

pardysanonline.ir/?p=164509

Leave your thought here

آخرین اخبار

تصویر روز: