رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اجرای پروژه BRT گفت: این پروژه تا حد زیادی تکمیل شده و به‌تازگی نیز مورد بازدید وزیر کشور و دادستان عمومی و انقلاب کرج قرار گرفته است؛ شهرداری کرج در حال رفع نواقص پروژه است و این طرح به‌زودی زیربار ترافیک نمی‌رود.

به گزارش پردیسان آنلاین از البرز، مسعود محمدی امروز صبح امروز _یکشنبه یازدهم تیر_ به‌همراه اعضای شورای شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه با حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اقدامات و خدمات شایسته دستگاه قضائی در راستای اجرای قانون، عدالت و احقاق حقوق مردم را ستودنی دانست و افزود: همواره همکاری بیش از پیش با این نهاد تأثیرگذار در اولویت برنامه‌های اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از دست‌اندرکاران برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی و خاطرنشان کرد: از حضور تک تک مردم و احساس مسئولیت آن‌ها در قبال سرنوشت کشور تشکر می‌کنیم و امیدوارم منتخب مردم با الگوبرداری از منش شهیدجمهور، شهید رئیسی در مسیر خدمت‌رسانی به کشور گام بردارد.

محمدی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج در این مسیر همچون گذشته در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر، تصریح کرد: در شورای ششم هم‌زمان پروژه‌های متعددی در سطح شهر تعریف و اجرایی شد که بسیاری از آن‌ها منطبق با برنامه زمانی است که طی هفته اخیر نیز پارک جهان دیدگان در محدوده جهان‌شهر به مساحت ۱۸ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پروژه BRT‌، اضافه کرد: این پروژه تا حد زیادی تکمیل شده و به‌تازگی نیز مورد بازدید وزیر کشور و دادستان عمومی و انقلاب کرج قرار گرفته است و شهرداری کرج در حال رفع نواقص پروژه است و به‌زودی زیر بار ترافیک نمی‌رود.

محمدی با اشاره به پروژه پارکرود که با تعامل نهاد قضائی شکل گرفت، گفت: فاز دوم پروژه در مراحل نهایی است و امکان بهره‌برداری طی چند روز آینده فراهم خواهد شد، با بهره‌برداری از فاز نخست طرح شاهد استقبال خوب شهروندان و مسافران بودیم و به امید خدا با اتصال فازهای نخست و دوم این پروژه به یکدیگر، نمود بهتری در شهروندان شاهد خواهیم بود.

به گزارش پردیسان آنلاین، در این دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این هفته، از تلاش‌ها و خدمات دادگستری در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کردند و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش نهادهای قضائی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر به شهر شدند.