بانک ملی ایران برای بررسی میزان سنجش رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده خود اقدام به طراحی و تدوین فرم نظرسنجی در این زمینه کرده است.
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این پرسشنامه با هدف سنجش رضایت مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان طراحی شده تا از طریق پاسخ مشتریان به سوالات مطرح شده ؛ خدمات بانک را در معرض ارزیابی قرار دهد ؛ بر همین اساس به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این نظر سنجی جوایزی نیز به قید قرعه تعلق می گیرد.
گفتنی است این نظرسنجی حاوی ۳۲ سوال در خصوص خدمات مختلف بانک است و مشتریان گرامی می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.
Saturday, 23 November , 2024