به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(پنجشنبه) پس از نشست با کادر درمان و سلامت بیمارستان میلاد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام سلامت می‌تواند یکی از جلوه‌های ایران قوی باشد و حوزه سلامت یکی از جلوه‌های حضور مردم در نظام سلامت و ارتقای نظام سلامت […]

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(پنجشنبه) پس از نشست با کادر درمان و سلامت بیمارستان میلاد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام سلامت می‌تواند یکی از جلوه‌های ایران قوی باشد و حوزه سلامت یکی از جلوه‌های حضور مردم در نظام سلامت و ارتقای نظام سلامت در کشور است.

وی عنوان کرد: به نظر من با کادر متخصصی که در نظام سلامت داریم و با حضور پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان و همه کادر درمان در کشور و مدیران برجسته این مجموعه امکان شکل گیری این نظام سلامت کارآمد که پزشکان و پرستاران آن مشکل بی‌عدالتی در حقوق و جایگاه‌ را نداشته باشند مرتفع کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: به عقیده من یکی از کارهایی که باید در این زمینه صورت گیرد کاهش دغدغه مردم یعنی کاهش هزینه آنها است و بشود تا ۵۰ درصد هزینه درمانی را از خانواده کاهش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه این کار کاملا انجام شدنی است، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی داریم و با خود متخصصین جلسه داشتیم. نظرات مطرح شده در مورد بعضی سیاست هایی بود که اجرا نشده و باید اجرا شود یا قوانینی مانند تعرفه‌گذاری برای پرستاران که باید دید چرا اجرا نشده است.

وی در پایان افزود: این قوانین حقوق پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان را تضمین کرده و باید اجرا شود و مردم هم در این رابطه باید بدانند، نظام سلامت کارآمد و صیانت بخش از سلامت مردم می‌تواند از جلوه‌های مهم ایران قوی باشد.