حمید قنادنیا در گفتوگو با خبرنگار پردیسان آنلاین ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: برای ایام محرم در سطح شهر طرحهایی اجرا شد که قابل مشاهده بوده و فضای شهر را در این ایام دگرگون کرده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ المان اشک بر تیرهای روشنایی در سطح شهر نصب شده است، افزود: ایده اشک در گرافیک حوزه روابط عمومی، فرهنگی و سازمان زیباسازی قرار گرفت، تمام تبلیغات و المانهای طراحی شده در قالب اشک بود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای آذینبندی معابر شهر ویژه ایام محرم حدود ۸۰۰ ریسه عرضی با طرح اشک در محورهای اصلی خیابانها نصب شده است، گفت: ۵۰ هزار متر ریسه پارچهای عرضی نیز توسط مناطق پانزدهگانه نصب شده است.
وی با اشاره به طراحی و نصب المانهای کتل تصریح کرد: اجرای ۱۱۰ المان کتل در سازههای چهاروجهی در چهارراههای سطح شهر با موضوع محرم همخوانی داشت.
قنادنیا با اشاره به نصب دوهزار پرچم در رینگ سوم در اتوبان و طراحی گرافیکی ویژهای برای این ایام، ادامه داد: حدود هفتهزار پرچم روی تیرهای روشنایی توسط مناطق نصب شد.
وی با بیان اینکه اکران دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) طرحی بود که بهصورت ویژه به آن توجه شد، خاطرنشان کرد: این دیوارنگاره یکی از پروژههای خوب سازمان بود که در فضای شهر انجام شد.