نشست فعالان واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان اردبیل با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شادا، در این نشست که با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی با شنیدن درددل ها و مشکلات صاحبان تولیدی و سرمایه گذاری اعلام کرد که حمایت ها و پشتیبانی های لازم در تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش از این واحدها انجام خواهد شد.
سیداحسان خاندوزی خاطرنشان کرد: دولت بیشترین وقت خود را صرف تدوین بسته‌های حمایتی، تولیدی و صنعتی از سرمایه‌گذاران کرده و قطعا در مناطق کمتر توسعه یافته این حمایت ها مضاعف خواهد بود.
وی ادامه داد: امیدواریم با همراهی تیم اقتصادی دولت در همه استان سرمایه‌گذاران با تدوین مشوق های حمایتی مورد پشتیبانی و همراهی قرار گرفته و در این شرایط اقتصادی بتوانند کشور را به سمت تعالی بیشتر حرکت دهند.
در این نشست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز به مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی اردبیل اشاره و اظهار کرد: عمده این مشکلات نیازمندی آنها به تسهیلات سرمایه در گردش و مواد اولیه است تا بتوانند شرایط مطلوبی را در فعالیت‌های تولیدی داشته باشند.
حجت الاسلام سیدکاظم موسوی به سفر اعضای کمیسیون اقتصادی و وزیر امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد از این سفر بیشترین بهره را برده و مصوبات خوبی داشته باشیم.
در این نشست صاحبان بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل مشکلات و نارسایی های خود را مطرح کردند‌.