رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: جمع‌بندی نشست‌های گفتمانی و مشورتی می‌تواند طلیعه خوبی برای کشور باشد.

به گزارش پردیسان آنلاین، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در دیدار رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان اصفهان با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: غیر از جلسات رسمی که برگزار می‌کنیم، جمع‌بندی نشست‌های گفتمانی و مشورتی همچون آنچه امروز در حوزه شوراهای استان برگزار شده است، می‌تواند طلیعه خوبی برای کشور باشد.

وی با اشاره به جلسات گذشته که با حضور رؤسای دستگاه‌ها و نهادها برگزار شد، افزود: مهمانان دعوت شده به جلسه از نتیجه جلسات رضایت داشتند و یادآور شدند که مباحث مطرح شده برای ما تازگی دارد، زیرا مرور خوبی بر مسائل شهرستان شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و با تاکید بر اهمیت اصل حضور همگانی مردم در انتخابات تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان به دنبال رقم زدن اتفاقات ناگواری هستند، شما که در مسیر ارتباط با مردم، جلودار هستید، باید مباحث تبیینی داشته باشید.

نادرالاصلی گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی به این شکل سابقه نداشته است؛ با توجه به اینکه مسائل مبتلا به استان در آن مطرح می‌شود، امیدواریم شوراها از مباحث مطرح شده در مسیر رفع مشکلات به‌خوبی استفاده کنند.