در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب های قدر تعدادی از مساجد و اماکن مذهبی استان شاهد حضور مردمی مومن و شب زنده دار بود که آمده بودند تا دست نیاز خود را به سوی احدیت دراز کنند. مومنان شب زنده داری که هر کدام با حاجت یا حاجت […]

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب های قدر تعدادی از مساجد و اماکن مذهبی استان شاهد حضور مردمی مومن و شب زنده دار بود که آمده بودند تا دست نیاز خود را به سوی احدیت دراز کنند.

مومنان شب زنده داری که هر کدام با حاجت یا حاجت هایی به مهمانی خداوند آمده بودند و ندای «الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» آنها که در پایان هر فراز دعای جوشن کبیر سر می دادند فضایی معنوی را ایجاد کرده بود.

مراسم اصلی شهر کرمانشاه در مسجد جامع با حضور تعدادی از شهروندان برگزار شد و مردم روزه دار و حتی آنهایی هم که موفق به روزه داری نشدند بهترین ها را از درگاه حضرت باریتعالی برای خود و همشهریان و هموطنانشان مسالت کردند.

سخنرانی، اقامه سه روز نماز قضا، قرائت دعای جوشن کبیر و قرآن به سر گرفتن از جمله برنامه های مومنان شب زنده دار در سومین شب قدر بود.

البته تعداد زیادی از شهروندان کرمانشاهی نیز بر سر مزار شهدا حاضر شده و با واسطه قراردادن ارواح مطهر آنها مراسم احیای سومین شب قدر را به جا آورده و عاقبت بخیری را آرزو کردند.

همه آیین های برگزار شده در نقاط مختلف استان و شهر کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله لازم میان شب زنده داران برگزار شد و اکثر آنها تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش را همراه داشتند.