بازیکن تیم ملی هندبال جوانان گفت: رسیدن به سکوی آسیا نخستین هدف ما است، اما با توجه به این‌که ما نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات هستیم همه تیم‌ها با قدرت کامل خود مقابل ما قرار می‌گیرند.

حسین حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در رابطه با مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: در این مرحله همه بازی‌ها دشوار است چرا که هشت تیم برتر آسیا در آن حضور دارند و همه بازی‌ها از حساسیت خاص خود برخوردار است، اما بازی با تیم‌های عربستان و ژاپن به نسبت جدال با عمان، سخت‌تر خواهد بود چرا که این دو تیم در همه رده‌ها تیم‌های پرقدرتی هستند.

وی افزود: در مرحله گروهی دو رقابت خوب مقابل چین و کویت، دو تیم خوب آسیا انجام دادیم و امیدوارم در ادامه با یهره‌گیری آنالیز کادر فنی از تیم‌های رقیب و تلاش مضاعف بتوانیم این راه را ادامه دهیم تا به فینال آسیا برسیم.

مدیریت نکردن مسابقه نقطه‌ضعف ما است

ملی‌پوش تیم ملی هندبال جوانان بیان کرد: همه تیم‌ها در دقایقی از بازی در افت می‌روند، نقطه‌ضعف تیم ما در همین زمان‌ها است که نمی‌توانیم به خوبی بازی را مدیریت کنیم، اما امیدوارم آمادگی ذهنی بهتر ما در دیدارهای آینده برای کنترل این ضعف کمک کند.

وی تصریح کرد: اولین هدف ما پیش از قهرمانی، رسیدن به سکوی آسیا است، اما می‌دانیم که کار سختی را در پیش داریم چرا که ما نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات هستیم و هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد از تمام توان خود استفاده می‌کند.

حیدریان عنوان کرد: امیدوارم در این ایام مردم برای ما دعا کنند تا ما بتوانیم نتایج خوبی را برای هندبال کشورمان رقم بزنیم.

به گزارش پردیسان آنلاین، امروز _جمعه بیست‌ونهم تیر_ چهار دیدار از گروه‌های اول و دوم مرحله یک چهارم نهایی و گروه سوم برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار ایران به مصاف عربستان می‌رود و در صورت شکست این تیم برای سومین بار در تاریخ هندبال ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان صعود خواهد کرد.