به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت توجه به کسب رضایت مردم و ارتباط مستمر شهرداری و شهروندان، اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ امکان برقراری ارتباط مستمر مدیران و شهروندان را فراهم کرده و امیدواریم این ارتباط و مطالبه گری روند صعودی داشته باشد. مدیر منطقه پنج شهرداری قم از کسب رتبه نخست […]
به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت توجه به کسب رضایت مردم و ارتباط مستمر شهرداری و شهروندان، اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ امکان برقراری ارتباط مستمر مدیران و شهروندان را فراهم کرده و امیدواریم این ارتباط و مطالبه گری روند صعودی داشته باشد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان از شهرداری منطقه ۵ خبر داد و افزود: کسب رتبه نخست رضایتمندی شهروندان از شهرداری منطقه ۵ در دیماه ابتدای راه است.
اقبالیان بیشترین تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: اطلاعرسانی شهروندان برای ساختوسازهای بدون مجوز یکی از بیشترین تماسها شهروندان است.
وی رفع سد معبر اصناف را یکی دیگر از مطالبات شهروندان این منطقه از شهرداری دانست و تأکید کرد: درخواست برای جمعآوری نخالههای ساختمانی سومین مطالبه مردمی بوده که با توجه به تسریع پاسخگویی بهموقع شهرداری، رضایت شهروندان کسبشده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: یکی از بیشترین تماسهای شهروندان با شهرداری در دیماه احتمال برخورد سیم برق با درختان بوده که در کمترین زمان به آن رسیدگی شده و بعدازآن درخواست برای نظافت معابر ثبتشده است.
اقبالیان با ابراز خرسندی از مشارکت و احساس مسئولیتپذیری شهروندان، خاطرنشان کرد: مهمترین ناظران و بازرسان شهر شهروندان بوده و این مطالبه گری برافزایش کیفیت خدماترسانی تأثیر بسزایی دارد.**
Saturday, 23 November , 2024